- Úvod
- Jak nakupovat
- Reklamace
Poškozený obal, vizuální poškození výrobku (drobné oděrky apod.)
ELEKTRO-2.JAKOST zajišťuje primárně prodej výrobků 2. jakosti (pokud u výrobku není uvedeno jinak). Z této skutečnosti vyplývá, že výrobek již při předání zákazníkovi může mít mírně poškozený obal, případně i vzhledové poškození v pohledové části výrobku. S tímto je zákazník srozuměn a tedy není možné uplatňovat reklamaci z důvodu poškození přepravního obalu a nebo vizuálního poškození výrobku, které nemá vliv na jeho funkčnosti.
Nefunční nebo špatně fungující spotřebič
Na všechny výrobky prodáváné ELEKTRO-2.JAKOST se vztahuje plná záruční doba 2 roky. V případě, že se na výrobku vyskytne závada v záruční i pozáruční době, zákazník má možnost obrátit se přímo na ELEKTRO-2.JAKOST, kde mu poskytneme plnou součinnost při zajištění autorizovaného servisu.
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě od nákupu
Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. To stejné platí samozřejmě i na zboží, které jste si vyzvedli na naší prodejně nebo našem výdejním místě. Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:
- Vrácení na prodejně - spolu se zbožím přineste také prodejní doklad. Na pobočce zboží zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
- Vrácení poštou nebo přepravní společností. V takovém případě postupujte takto: 1. Sepište odstoupení od smlouvy 2. Uveďte zboží do původního stavu ( v takovém případě Vám vrátíme plnou cenu, v opačném bude vrácená částka krácena). 3. Zboží zabalte tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě. 4. Zboží zašlete na adresu: Radek Menčík, Proletářská 120, Liberec, 463 12